Wijziging Registratie Niet-Ingezetenen
Algemeen
Als u staat ingeschreven in de Registratie Niet-Ingezetenen en uw gegevens wijzigen, dan kunt u dit online melden bij de gemeente Venlo. Doorgeven van een wijziging gaat in twee stappen.
Aanvraag stap 1
Via de knop: 'Invullen wijzigingsformulier' kunt u online het formulier invullen. Als u het formulier verstuurt, ontvangt u het ingevulde formulier direct per e-mail.
In het formulier geeft u uw nieuwe gegevens door. De gegevens die u opgeeft in het formulier controleren we in de Registratie Niet-Ingezetenen. Als uw gegevens niet (meer) hetzelfde zijn dan voeren we een wijziging uit in de registratie. Hier moet u bij de aanvraag wel toestemming voor geven.
Aanvraag stap 2
Uw aanvraag moet ondertekend zijn. Print de bijlage en onderteken dit formulier. Via de knop 'verstuur aanvraag' stuurt u het ondertekende formulier naar de gemeente Venlo.
U moet ook altijd een kleurenkopie, scan of foto van uw geldige identiteitsbewijs meesturen.
Meer personen
Als er meer gezinsleden zijn ingeschreven in de RNI, moet u voor elke persoon apart het formulier invullen en versturen. Van iedereen moet u een scan of foto van het geldige identiteitsbewijs in het formulier toevoegen.
Kosten
Een verzoek om uw gegevens te wijzigen is gratis.